Great Ocean road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lotte - WaarBenJij.nu Great Ocean road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lotte - WaarBenJij.nu

Great Ocean road

Door: Lotte Beltman

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 November 2012 | Australië, Adelaide

Maandag 19 November hebben we onze camper opgehaald in melbourne en zijn begonnen aan de great ocean road. Dit is een weg van 250km langs de kust tussen melbourne en adelaide (ongeveer). Prachtig!! Helaas kan ik nog geen foto`s plaatsen maar dat gaat nog komen. We proberen zoveel mogelijk gebruik te maken van gratis campings die dan ook van niets voorzien zijn. Af en toe nemen we een betaalde camping om te douchen, water te vullen, kleding wassen etc. De weg langs de kust is geweldig mooi! We hebben kangoeroes in het wild voorbij zien komen en koala beren gezien! We zijn zelfs een keer door kangoeroes omsingeld in onze camper wat best eng was! Maar omdat we alle 3 zoooo nodig naar de wc moesten hebben we de stap toch maar genomen en heel hard gerend. Vandaag helaas maar een kort stukje omdat de internet verbinding hier heel duur is haha!!
Foto`s volgen nog!

• 26 November 2012 - 13:32

Alice :

Hoi Lotte!

Wat klinkt dat allemaal gaaf! Bijna onwerkelijk om vanuit het regenachtige,
    altijd hetzelfde Nederland te lezen.
    Ik ben benieuwd naar de foto's!

liefs, Alice