surf camp! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte - WaarBenJij.nu surf camp! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte - WaarBenJij.nu

surf camp!

Door: L0tte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 November 2012 | Australië, Sydney

Morgen is alweer de laatste dag in Sydney en dus de hoogste tijd voor een verslagje!

De afgelopen week is erg snel gegaan! Even in het kort...
Ik heb het Opra house bezocht dat er in het echt anders uitziet als op tv. Het is geel!! (ik dacht altijd wit...) Bij het Opra house zijn Botanische tuinen waar ik een rondje gelopen heb. Verder ben ik de afgelopen dagen vooral druk geweest met het regelen van allemaal saaie dingen...
Maandag en dinsdag heb ik een surf cursus gevolgd waarvan de foto`s te vinden zijn op Facebook... (have fun!)
Morgen is de laatste dag in Sydney... het plan is om mogen een wandeling te maken over Bonday Beach en dan vervolg ik mijn reis met een 13 uur durende bus reis naar Malbourne!
Hier is een camper gehuurd waar ik tot 3 januari gebruik van kan maken! Na deze chille weken ben ikbang dat het tijd is om aan het werk te gaan!

Tot zo ver...

• 14 November 2012 - 07:28

Marjo:

Hee Lotje,

Fijn dat je zo geniet. Leuke foto van jou op de surfplank.
    Laat snel iets meer horen van al je avonturen.